نمایش 19–27 از 28 نتیجه
خلاصه کتاب فروختن یعنی انسان بودن
کتاب To Sell Is Human اثری تحولآفرین در حوزه فروش، ارتباطات و متقاعدسازی است. نویسنده در این کتاب نشان میدهد که فروش...
خلاصه کتاب فروش نامرئی
کتاب Selling the Invisible اثری راهبردی درباره بازاریابی خدمات است؛ حوزهای که برخلاف بازاریابی کالاهای فیزیکی، با چالشهای خاصی روبهروست، زیرا «خدمات»...
خلاصه کتاب فیزیک آینده
«فیزیک آینده» اثری از فیزیکدان مشهور جهان، میچیو کاکو (Michio Kaku) است که در آن نویسنده با ترکیب یافتههای علمی روز، روندهای...
خلاصه کتاب کلانداده
کتاب Big Data یکی از مهمترین آثار حوزهی دادهکاوی و تحول دیجیتال است که توضیح میدهد چگونه ورود به عصر کلانداده، نحوهی...
خلاصه کتاب مارکتینگ سادهشده
کتاب Marketing Made Simple یک راهنمای عملی و مرحلهبهمرحله است برای اینکه هر کسبوکاری—کوچک یا بزرگ—بتواند یک سیستم بازاریابی مؤثر، تکرارپذیر و...
خلاصه کتاب معجزههای ارتباطی برای زوجها
کتاب Communication Miracles for Couples اثری کاربردی در زمینهٔ بهبود مهارتهای ارتباطی میان زوجهاست. این کتاب توضیح میدهد که رابطهٔ سالم تنها...
خلاصه کتاب مغز اجتماعی
«مغز اجتماعی» سفری جذاب به پشتصحنهٔ رفتارهای انسانی است؛ جایی که نشان میدهد چگونه ساختار مغز ما، کیفیت روابطمان، و شیوه سازماندهی...
خلاصه کتاب نشانهها
کتاب «نشانهها» اثر لورا لین جکسون به بررسی این پرسش میپردازد که آیا رویدادهای ظاهراً تصادفی میتوانند حامل معنا باشند؟ نویسنده معتقد...
خلاصه کتاب هفت قانون قدرت
کتاب 7 Rules of Power نوشتهی جفری پفر (Jeffrey Pfeffer) روایتی واقعگرایانه و بیپرده از سازوکارهای قدرت در محیطهای کاری و اجتماعی...









