نمایش 1–9 از 11 نتیجه
خلاصه کتاب اجرای ناب (تبدیل ایده خام به محصولی که مشتری واقعاً میخواهد)
کتاب Running Lean رویکردی عملی برای مسیر ایده تا محصول ارائه میدهد؛ مسیری که پر از عدمقطعیت است و تنها با آزمایشهای...
خلاصه کتاب دمِ بلند: چرا آینده کسبوکار در فروشِ بیشترِ محصولات کمطرفدار است
کتاب The Long Tail اثری مهم در حوزه اقتصاد دیجیتال و مدلهای نوین بازار است که نشان میدهد چگونه اینترنت و فضای...
خلاصه کتاب رسانههای اجتماعی دوستداشتنی
کتاب Likeable Social Media راهنمایی عملی و کاربردی است برای اینکه چگونه کسبوکارها میتوانند از شبکههای اجتماعی نه بهعنوان یک تابلوی تبلیغاتی،...
خلاصه کتاب سازگار شو یا نابود میشوی
کتاب Adapt or Die نگاهی عمیق و کاربردی به واقعیتی دارد که بسیاری از کسبوکارهای تجارت الکترونیک، خردهفروشی و توزیع با آن...
خلاصه کتاب شیطان نیمهشب ایمیل میزند
کتاب The Devil Emails at Midnight اثری است که به دنیای مدرن ارتباطات دیجیتال، تصمیمگیریهای انسانی، فشارهای محیط کار، و نحوه تأثیر...
خلاصه کتاب عاملان اعتماد
کتاب Trust Agents اثری است درباره تغییرات بنیادینی که اینترنت در شیوه ارتباطات، بازاریابی و شکلگیری اعتماد ایجاد کرده است. نویسندگان در...
خلاصه کتاب فروختن یعنی انسان بودن
کتاب To Sell Is Human اثری تحولآفرین در حوزه فروش، ارتباطات و متقاعدسازی است. نویسنده در این کتاب نشان میدهد که فروش...
خلاصه کتاب فروش نامرئی
کتاب Selling the Invisible اثری راهبردی درباره بازاریابی خدمات است؛ حوزهای که برخلاف بازاریابی کالاهای فیزیکی، با چالشهای خاصی روبهروست، زیرا «خدمات»...
خلاصه کتاب مارکتینگ سادهشده
کتاب Marketing Made Simple یک راهنمای عملی و مرحلهبهمرحله است برای اینکه هر کسبوکاری—کوچک یا بزرگ—بتواند یک سیستم بازاریابی مؤثر، تکرارپذیر و...









