کتاب Trust Agents اثری است درباره تغییرات بنیادینی که اینترنت در شیوه ارتباطات، بازاریابی و شکلگیری اعتماد ایجاد کرده است. نویسندگان در این […]...
۸,۰۰۰تومان
کتاب Trust Agents اثری است درباره تغییرات بنیادینی که اینترنت در شیوه ارتباطات، بازاریابی و شکلگیری اعتماد ایجاد کرده است. نویسندگان در این کتاب توضیح میدهند که چرا مدلهای قدیمی تبلیغات دیگر کارآمد نیستند و چگونه افراد میتوانند با رفتار انسانی، حضور فعال در جامعه و بهرهگیری از فناوری، تبدیل به چهرههایی قابلاعتماد و اثرگذار شوند. این کتاب نشان میدهد که چگونه میتوان بدون فروش مستقیم، نفوذ ساخت و در نهایت همان نفوذ را تبدیل به فرصتهای تجاری کرد.
خلاصههای استاندارد از این کتاب
نکات طلایی، سوالات، کیس استادی و...
با کتاب اصلی و نویسنده کتاب به صورت خلاصه آشنا شوید
کتاب Trust Agents نوشته کریس بروگان (Chris Brogan) و جولین اسمیت (Julien Smith) است.
کریس بروگان کارآفرین، نویسنده و سخنران حوزه بازاریابی دیجیتال است که سالها درباره تعاملات انسانی در فضای آنلاین پژوهش کرده. او یکی از چهرههای شناختهشده در بازاریابی محتوایی و شبکهسازی آنلاین است.
جولین اسمیت نیز نویسنده، مشاور و متخصص رفتارشناسی آنلاین است که در زمینه شکلگیری اعتماد، تکنولوژی و روانشناسی دیجیتال فعالیت گستردهای داشته.
ترکیب تجربه این دو نویسنده باعث شده کتاب، هم از زاویه بازاریابی و هم از منظر رفتار انسانی، تحلیلی جامع ارائه دهد.
کتاب Trust Agents نخستینبار در سال ۲۰۰۹ توسط انتشارات Wiley منتشر شد و بهسرعت به یکی از آثار مرجع در حوزه بازاریابی دیجیتال و نفوذ اجتماعی تبدیل شد. نسخههای بعدی و ویرایشهای جدید نیز طی سالهای بعد عرضه شدند.


دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.