کتاب To Sell Is Human اثری تحولآفرین در حوزه فروش، ارتباطات و متقاعدسازی است. نویسنده در این کتاب نشان میدهد که فروش دیگر […]...
۸,۰۰۰تومان
کتاب To Sell Is Human اثری تحولآفرین در حوزه فروش، ارتباطات و متقاعدسازی است. نویسنده در این کتاب نشان میدهد که فروش دیگر فقط متعلق به بازاریابها و فروشندگان نیست؛ بلکه در دنیای امروز، همه ما – از معلمان و پزشکان گرفته تا کارمندان اداری و حتی والدین – بخش بزرگی از زمان خود را صرف متقاعد کردن، تأثیرگذاری و «حرکت دادن دیگران» میکنیم. کتاب با زبانی ساده و بر مبنای تحقیقات گسترده توضیح میدهد که فروش در عصر جدید با شفافیت، خدمتمحوری و انسانمحوری گره خورده و برای موفقیت باید سه اصل مهم هماهنگی (Attunement)، شناوری (Buoyancy) و شفافیت (Clarity) را درک و اجرا کنیم.
خلاصههای استاندارد از این کتاب
نکات طلایی، سوالات، کیس استادی و...
با کتاب اصلی و نویسنده کتاب به صورت خلاصه آشنا شوید
این کتاب نوشته دنیل اچ. پینک (Daniel H. Pink)، نویسنده مطرح آمریکایی در حوزه روانشناسی کاربردی، اقتصاد رفتاری و رفتار سازمانی است. پینک پیش از ورود به دنیای نویسندگی، در کاخ سفید مشاور بوده و بعدها با کتابهای پرفروش خود همچون Drive، When و A Whole New Mind به یکی از چهرههای اثرگذار حوزه یادگیری و انگیزش تبدیل شد. آثار او معمولاً بر تحقیقهای علمی معتبر تکیه دارند و به زبان ساده به رفتار انسان و سازوکار انگیزهها میپردازند.
کتاب To Sell Is Human در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و بهسرعت مورد استقبال قرار گرفت. ناشر آن Riverhead Books است و این اثر به زبانهای زیادی ترجمه شد و در ردهبندی نیویورکتایمز جزو پرفروشها قرار گرفت. این کتاب اکنون یکی از منابع اصلی آموزش مهارتهای فروش و متقاعدسازی در دانشگاهها و کسبوکارهاست.


دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.