کتاب The Long Tail اثری مهم در حوزه اقتصاد دیجیتال و مدلهای نوین بازار است که نشان میدهد چگونه اینترنت و فضای آنلاین […]...
۸,۰۰۰تومان
کتاب The Long Tail اثری مهم در حوزه اقتصاد دیجیتال و مدلهای نوین بازار است که نشان میدهد چگونه اینترنت و فضای آنلاین قواعد بازی را تغییر دادهاند. این کتاب توضیح میدهد که برخلاف دوران قبل، دیگر فقط «پرفروشها» و «پربازدیدها» نیستند که سودآورند؛ بلکه شرکتها میتوانند با ارائه هزاران محصول کوچک و niche (کمطرفدار اما بسیار متنوع)، سودی برابر یا حتی بیشتر از فروش محصولات پرفروش به دست آورند. ایده اصلی این است که بازار دیجیتال به دلیل داشتن فضای نامحدود، امکان توزیع، فیلتر کردن و یافتن انواع محصولات را فراهم کرده و بنابراین، تقاضا در قسمت انتهایی منحنی ـ یعنی همان «دم بلند» ـ به شدت رشد کرده است.
خلاصههای استاندارد از این کتاب
نکات طلایی، سوالات، کیس استادی و...
با کتاب اصلی و نویسنده کتاب به صورت خلاصه آشنا شوید
نویسنده کتاب، کریس اندرسون (Chris Anderson)، سردبیر سابق مجله مشهور Wired و یکی از تأثیرگذارترین تحلیلگران عصر دیجیتال است. او با سابقه طولانی در بررسی روندهای تکنولوژی، اینترنت و اقتصاد نوین، آثار دیگری همچون Free و Makers را نیز نوشته است. زمینه فکری اندرسون بر پایه تحلیل رفتار کاربران آنلاین، تحول مدلهای تجاری و نقش فناوری در شکلدهی اقتصاد آینده است.
کتاب دم بلند نخستینبار در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و خیلی زود به یکی از مهمترین کتابهای حوزه کسبوکار دیجیتال و اقتصاد اینترنت تبدیل شد. ناشر نسخه اصلی Hyperion است و این کتاب تاکنون در دهها زبان منتشر شده و مبنای بسیاری از پژوهشها و مدلهای کسبوکار آنلاین بوده است.


دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.