0
mini-cart-logo

سبد خرید شما خالی است.

اشتراک فعالی ندارید خرید اشتراک
0
mini-cart-logo

سبد خرید شما خالی است.

mini-cart-logo

سبد خرید شما خالی است.

خلاصه کتاب دمِ بلند: چرا آینده کسب‌وکار در فروشِ بیشترِ محصولات کم‌طرفدار است

کتاب The Long Tail اثری مهم در حوزه اقتصاد دیجیتال و مدل‌های نوین بازار است که نشان می‌دهد چگونه اینترنت و فضای آنلاین […]...

The Long Tail
نوع دوره:
کتاب
زمان دوره:
15 دقیقه
پیش نیاز:
بدون پیش نیاز
0
تعداد خلاصه‌جویان
0
امتیاز
درصد پیشرفت دوره: %100
توضیحات

کتاب The Long Tail اثری مهم در حوزه اقتصاد دیجیتال و مدل‌های نوین بازار است که نشان می‌دهد چگونه اینترنت و فضای آنلاین قواعد بازی را تغییر داده‌اند. این کتاب توضیح می‌دهد که برخلاف دوران قبل، دیگر فقط «پرفروش‌ها» و «پربازدیدها» نیستند که سودآورند؛ بلکه شرکت‌ها می‌توانند با ارائه هزاران محصول کوچک و niche (کم‌طرفدار اما بسیار متنوع)، سودی برابر یا حتی بیشتر از فروش محصولات پرفروش به دست آورند. ایده اصلی این است که بازار دیجیتال به دلیل داشتن فضای نامحدود، امکان توزیع، فیلتر کردن و یافتن انواع محصولات را فراهم کرده و بنابراین، تقاضا در قسمت انتهایی منحنی ـ یعنی همان «دم بلند» ـ به شدت رشد کرده است.

خلاصه‌‌هایی از کتاب

خلاصه‌های استاندارد از این کتاب

خلاصه Blinkist مقاله

خصوصی
این درس خصوصی است. برای دسترسی کامل به همه ی دروس باید آن را بخرید.
برداشت هایی از کتاب

نکات طلایی، سوالات، کیس استادی و...

10 نکته کلیدی از کتاب مقاله

خصوصی
این درس خصوصی است. برای دسترسی کامل به همه ی دروس باید آن را بخرید.

پرسش و پاسخ از کتاب مقاله

خصوصی
این درس خصوصی است. برای دسترسی کامل به همه ی دروس باید آن را بخرید.

10 مثال کاربردی از کتاب مقاله

خصوصی
این درس خصوصی است. برای دسترسی کامل به همه ی دروس باید آن را بخرید.

کیس استادی از کتاب مقاله

خصوصی
این درس خصوصی است. برای دسترسی کامل به همه ی دروس باید آن را بخرید.
آشنایی با کتاب و نویسنده

با کتاب اصلی و نویسنده کتاب به صورت خلاصه آشنا شوید

آشنایی مختصر با نویسنده فایل های ضمیمه

نویسنده کتاب، کریس اندرسون (Chris Anderson)، سردبیر سابق مجله مشهور Wired و یکی از تأثیرگذارترین تحلیل‌گران عصر دیجیتال است. او با سابقه طولانی در بررسی روندهای تکنولوژی، اینترنت و اقتصاد نوین، آثار دیگری همچون Free و Makers را نیز نوشته است. زمینه فکری اندرسون بر پایه تحلیل رفتار کاربران آنلاین، تحول مدل‌های تجاری و نقش فناوری در شکل‌دهی اقتصاد آینده است.

آشنایی با کتاب فایل های ضمیمه

کتاب دم بلند نخستین‌بار در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و خیلی زود به یکی از مهم‌ترین کتاب‌های حوزه کسب‌وکار دیجیتال و اقتصاد اینترنت تبدیل شد. ناشر نسخه اصلی Hyperion است و این کتاب تاکنون در ده‌ها زبان منتشر شده و مبنای بسیاری از پژوهش‌ها و مدل‌های کسب‌وکار آنلاین بوده است.

خلاصه‌های مرتبط

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خلاصه کتاب دمِ بلند: چرا آینده کسب‌وکار در فروشِ بیشترِ محصولات کم‌طرفدار است”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات و مشاوره

برای ارائه پیشنهادات خود و یا دریافت مشاوره، اطلاعات زیر را وارد کنید